SINODUL TÂLHĂRESC

"Sinodul pan-ortodox" din Creta 16-27 iunie 2016

Întâi pomenește, Doamne, toată episcopia ortodocșilor, pe care dăruiește-o sfintelor Tale biserici întreagă, cinstită, sănătoasă, îndelungată în zile și drept învățând cuvântul adevărului Tău

Atitudini, Clerici și mireni, Patriarhia Română, Prigoana

Maici mărturisitoare de la măn. Varatec sunt amenințate de trimișii lui Teofan Savu că vor fi date afară cu jandarmii

Un numar de maicute de la celebra Manastire Varatec refuza sa participle la slujbele unde sunt pomeniti Ierarhii ecumenisti. Asta nu inseamna ca stau la televizor, ci ca se duc saracutele pe unde stiu ele ca sunt preoti ce au interupt astfel de pomeniri.

Iar asa ceva nu poate fi trecut cu vederea, asa ieri ca au fost chemate la un soi de sedinta, unde, staretul de la Sihastria, exarhul Nichifor si stareta lor, le-au certat si batjocorit timp de o ora si jumatate, iar la final li s-a pus in vedere ca in termen de 10 zile sa se razgandeasca sau vor fi date afara din Manastire.

Si cum ele n-au nici un gand sa se lase reeducate, asteapta momentul cand hotararea respectivilor se va executa in forta, cu jandarmii.

Una dintre ele chiar a si prins astfel de momente in viata sa, cand duba neagra isi facea treaba. Era vremea bolsevicilor. Acum e vremea cui?

 sursa: https://saccsiv.wordpress.com/2016/11/25/prigoana-la-manastirea-varatec/

  1. Un răspuns la MAICUTA ce a prins vremea bolșevicilor
    MAICUTA draga, acum sunt tot ei, adică al lor și ai beizadelelor acestora, acolo la văratec asi face de cap clanul giosanu, în care monsenior Ioachim băcăuanul a fost școlit pe vremea lor, căci cine făcea doctorate în acea vreme?!, ca nici ceauseasca nu avea atâtea pregătiri cum le au astia

  2. cristir

    ecumenistii astia eretici sunt peste tot si la manastiri

    • ML

      da, sunt mai ales la manastiri si prin toata Biserica, pt ca de acolo vine mai intai lumina si adevarul si marturisirea lor, dupa care poporul se lumineaza si intareste

  3. paul

    maicile fac ceea ce este firesc unui monah crestin ortodox.
    regula a devenit exceptie si normalitatea o nebunie blamabila.
    mai sunt si calugari care il poarta pe Hristos in inima,in suflet,mai sunt si calugari care stiu de ce au intrat in monahism .
    rusine acelora-cat de multi!-care acum isi descopera adevarata fata marsava, care isi „justifica” impotenta duhovniceasca cu afirmatii de genul „nu putem marturisi ca…ne dau afara din manastire”, „trebuie sa…ramanem in biserica (???)” „trebuie sa ai…rabdare sa ia ierarhii o hotarare”,care ….admira in extaz( ehee) „iscusinta” infloriturilor diabolice ale textelor cretane,….iezuitii ortodoxiei.

    ortodoxia este ce a fost dintotdeauna,marturisitoare,purtatoare de cruce, devotata Adevarului,curata si jertfelnica.
    ortodoxia crestina si Biserica nu sta in numar,in ziduri sau in haine.
    este atata circ,atata mizerie acum,ATATA MINCIUNA,incat putini isi vor gasi izbavirea.
    mai usor te feresti de dusmanii fatisi decat de falsii „marturisitori”,unii naimiti, altii iubitori de slava desarta si oportunisti care incearca sa „stoarca” momentul in folosul lor personal,si mai e o categorie…de care mi-e si sila sa vorbesc.
    de ce se teme cel mai mult un dusman al lui Hristos? de o armata duhovniceasca.
    asa ca lucrarea lor intensa a fost PANA acum,nu ESTE acum,manastirile, preotimea,(de „ierarhi”nu mai pomenesc)au fost cernute,”aranjate” tactic si strategic.
    cine a avut ochi sa vada si cuget sa inteleaga,a vazut de ani de zile cum se „aseaza plasa”.
    sunt unii…..care stau acum la raspantii,si vaneaza infocati,sufletele care se trezesc si pe cei sovaielnici. ii „salveaza” in plasa lor de „marturisitori” si de „aparatori ai ortodoxiei(…)”,ii invart putin si ii …pun pe „drumul cel bun”, in care marturisesti nemarturisind,pentru ca ei,acesti nemernici au o (hm) masura a Harului(!),si ei stiu sigur cum lucreaza Dumnezeu.
    daca crestinul ar fi fost catehizat,daca ar fi cunoscut putin din istoria Bisericii,ar fi recunoscut usor vechile si rasrepetatele sabloane care sunt azi folosite.
    daca monahul sau monahia ar trai monahismul adevarat,ar fi morti pentru lume si vii in Hristos.
    este o cernere de suflete,dar…cand nu a fost?

    maicilor,Dumnezeu sa va intareasca sa duceti pana la capat lupta cea buna.
    in mormant cu trupul,in iad cu sufletul si la Rai!

  4. Dumnezeu sa le ajute in marturisirea lor de credinta ,sa nu renuntati maicutelor , luptati pt dreptate si adevar , ne vom alatura si noi mirenii cu ajutorul Maicii Domnului

  5. Din categoria tac si fac, ce au pregătit ierarhi noștri pt anul viitor http://www.teologie.eu/programe-de-studiu/introducere-in-teologia-ortodoxa/

  6. Ia priviti si pe unul din blogurile aservite cam ce ne prezintă https://m.crestinortodox.ro/biserica-lume/manastirea-taize-67505.html

    • gheorghi

      http://www.rostonline.ro/2016/02/150-de-tineri-ai-comunitatii-de-la-taize-vor-face-un-pelerinaj-la-bucuresti/
      din articol”
      „Imediat după deschiderea granițelor României, în ianuarie 1990, Părintele Roger, fondatorul comunității de la Taizé, a venit la București pentru a-l întâlni pe Patriarhul Teoctist. Părintele Roger s-a întâlnit atunci și cu Părintele Galeriu și teologul Dumitru Stăniloae, personalități ce au contribuit la a menține vie credința în Hristos în timpul regimului comunist.

      După 1990 mii de tineri din România au vizitat comunitatea de la Taizé. Părintele Alois a mai vizitat de câteva ori România și a impresionat de căldura cu care a fost primit.

      Tinerii de la Taizé sunt interesați să descopere sau să aprofundeze, după caz, bogățiile rugăciunii și ale spiritualității ortodoxe. Aceasta s-a format timp de secole, chiar și în condiții vitrege, când numai credința în Înviere i-a ajutat pe credincioși să ducă o viață demnă.

      Grupuri de tineri de la Taizé au mai făcut pelerinaje la Istanbul în 2013, pentru a sărbători Epifania alături de Patriarhul Bartolomeu și creștinii din oraș, la Moscova – pentru Paștile din 2011, la Minsk, Kiev și Lvov – pentru Paștile din 2015.

      Un grup de 150 de tineri creștini din toată lumea, însoțiți de Pr. Alois, va veni la București în Săptămâna Mare și de Paști, pentru a se ruga împreună și a face schimburi de opinii despre provocările cu care se confruntă societatea modernă. Va fi o ocazie pentru a ne sprijini unii pe alții în efortul de a mărturisi Adevărul Evangheliei. (sursa: taize.fr)”
      ========
      Din comentarii:
      Canonul 45 al Sfinţilor Apostoli spune răspicat: “Orice episcop sau preot care se roagă dimpreună cu ereticii să se oprească din slujire, dar dacă unul ca acesta îngăduie ca ereticii să slujească în Biserică, atunci să se caterisească” (cf. Canonului 33 al Sinodului din Laodiceea).

      Nu este oare limpede acest canon? Canonul 65 al Sfinţilor Apostoli ne arată: “Dacă vreun cleric sau mirean intră în sinagoga evreilor sau în vreun templu al ereticilor spre a se ruga, unul ca acesta să fie nu numai caterisit, dar şi afurisit”, iar acest lucru este limpede chiar şi pentru mintea cea mai primitivă.

      http://www.cuvantul-ortodox.ro/2007/09/04/sf-iustin-popovici-despre-ecumenismul-ca-dialog-al-minciunii/
      ———————-
      http://www.taize.fr/en_article6525.html
      „Today, the Taizé Community is made up of over a hundred brothers, Catholics and from various Protestant backgrounds, coming from around thirty nations.
      By its very existence, the community is a “parable of community” that wants its life to be a sign of reconciliation between divided Christians and between separated peoples.”
      ………………….

  7. catalin_b

    Continuarea prigoanei din partea pseudo-ierarhilor noștri, în ciuda tuturor încercărilor pliromei Bisericii de a-i readuce în calea adevăratei drepte credințe, arată erezia fără de leac a acestora. Foarte probabil că unii dintre ei chiar se căiesc în sinea lor pentru erezia deșănțată pe care au ajuns s-o servească și într-o bună zi se vor întoarce la păzirea căii Sfinților Părinți, așa cum a profețit Înalt-Preasfințitul Longhin Jar, dar tot atât de probabil este că nu se află și pseudo-mitropolitul Teofan Savu printre aceștia, după toate faptele sale din ultima vreme: constrângerea prin amenințări a unora din Preacinstiții Părinți care au semnat „Scrisoarea adresată pseudo-arhiereilor care au semnat în Creta” să-și retragă semnătura de pe Scrisoare, încercările de „re-educare” în spirit ecumenist a clericilor, monahilor și credincioșilor prin interpretarea trunchiată favorabilă Ortodoxiei a documentelor semnate în Creta numai prin prisma anumitor fraze din aceste documente, eludând conținutul și semnificația preponderent eretice atât în ansamblu cât și, în multe privințe, în particular ale documentelor și, mai nou, efectiv prin amenințarea cu darea afară din staul a oilor celor mai blânde și devotate ale Lui Hristos dacă nu vor să asculte de lupul în blană de oaie de la stâna din Iași. Pretextul invocat de pseudo-ierarhi am văzut care este: amenințările din partea puternicilor zilei cu dezmembrarea națională dacă nu se cedează compromisului în fața ereziei, pretext în lumina căruia pseudo-ierarhii noștri se vor fi crezând mari patrioți. Pentru întărirea și alinarea maicilor de la Văratec în necazul lor și pentru mustrarea încă o dată a pseudo-ierarhilor în vederea îndreptării acestora, aș îndrăzni să fac două remarci.
    Mai întâi, pretenția de patriotism a pseudo-ierarhilor noștri este infirmată de faptele istorice: primul întregitor de țară, Sfântul Voievod Mihai Viteazul, a înfăptuit unirea celor trei țări românești în și numai în numele Ortodoxiei, refuzând cu obstinație ofertelor papei de a deveni catolic sau măcar de a se supune catolicilor, ba chiar rușinându-i pe catolici cu minunea sfințirii apei de la Alba-Iulia, minune care a demonstrat fără putință de tăgadă că agheasma catolicilor nu este sfințită de Duhul Sfânt așa cum s-a dovedit a fi agheasma ortodocșilor. Această minune ar putea fi și ar trebui invocată și astăzi spre vădirea lipsei de har sfințitor din pseudo-tainele catolicilor: dacă harul Duhului Sfânt nu se pogoară în cele mici ale slujirii catolice, precum sfințirea agheasmei, cum să se pogoare în cele mari și mântuitoare precum ceea ce ar trebui să fie Sfânta Taină a Botezului și Sfânta Taină a Împărtășaniei și care, în mod evident, la catolici nu sunt decât pseudo-taine!?! Așadar, Sfântul Voievod Mihai Viteazul, pe de o parte, le-a demonstrat catolicilor că sunt eretici și, pe de altă parte, a arătat că unirea tuturor românilor nu poate fi negociată cu compromisuri făcute ereziei. Cum să ne mai putem numi noi astăzi urmași ai Sfântului și Marelui Voievod prim întregitor de țară, dacă nu-i urmăm exemplul de păzire fermă a credinței strămoșești în paralel cu, ba chiar, așa cum se cade, mai înainte de dorința și pretenția noastră de conservare a unității naționale? Pseudo-ierarhii noștri care se cred patrioți dar cedează șantajului de a compromite dreapta credință în vederea păstrării, chipurile, a unității naționale în mod evident se fac asemenea pseudo-ierarhilor de la Ferrara-Florența din secolul al XV-lea care, tot în numele salvării imperiului bizantin lumesc, au trădat ortodoxia. Și care dintre ierarhii de la Ferrara-Florența a rămas în istoria de aur a Bisericii Ortodoxe și și-a înscris numele între Sfinți: oare vreunul dintre pseudo-ierarhii trădători, sau singur Sfântul Marcu Eugenicul care a rezistat presiunilor și nu a semnat în favoarea ereziei? Oare pseudo-ierarhii noștri au ajuns cu simțirea duhovnicească atât de tocită de interacțiunea îndelungată cu ereticii din cadrul mișcării ecumeniste încât nu se mai gândesc și nu mai pot vibra la toate aceste atenționări, care mai de care mai justificată și mai de luat în seamă, atât din Sfintele Dogme, cât și din istoria Bisericii și popoarelor Ortodoxe? Sau, te pomenești că, la aceste mustrări, pseudo-ierarhii noștri ar răspunde că de-aceea a căzut imperiul bizantin la 1453, fiindcă nu s-a realizat unirea cu catolicii la Ferrara-Florența și n-a mai beneficiat imperiul bizantin de ajutorul militar al Romei, așa că adevărații sfinți ar trebui considerați pseudo-ierarhii care semnaseră trădarea de la Ferrara-Florența și nu Sfântul adevăratul Ierarh Marcu Eugenicul(?!?). Pentru că, după felul cum se poartă, cam aceasta insinuează pseudo-ierarhii noștri de astăzi! Ei înșiși, oare, chiar nu-și dau seama cât de flagrant în afara Ortodoxiei este atitudinea lor? În mod evident, pilda Sfinților Părinți, istoria Bisericii noastre Ortodoxe și sfințirea de către Dumnezeu a Sfinților Părinți prin minunea neputrezirii trupurilor lor și a răspândirii mirosului de bună mireasmă arată că trebuie să mărturisim ca ei dacă vrem să ajungem la bine împreună cu ei, numai pseudo-ierarhii noștri par să fi uitat de toate acestea, slujind sordidelor comandamente lumești, deși, la predici, ei sunt primii care ne îndeamnă să punem interesul spiritual deasupra intereselor materiale. Câtă rătăcire!
    În continuarea acestei prime remarci legată de pilda Sfântului Voievod Mihai Viteazul vine a doua remarcă despre întâia jertfă martirică românească de pe altarul luptei anti-ecumeniste post-revoluționare, mărturisirea Preacuviosului Părintelui nostru Ioanichie Bălan, Metafrastul României, prăznuit la 22 decembrie și nevoitor al nici mai mult nici mai puțin Sfintei Mănăstiri Sihăstria, de unde, cu regret, aflăm că vine o parte din prigoana declanșată împotriva maicilor de la Văratec. Din articolele publicate în revista Atitudini prin 2009 de către Filotheu Bălan, care nădăjduim că n-a ajuns și el vreun pseudo-monah, am aflat adevărata cauză a bolii subite și suspecte care a dat peste Preacuviosul Părinte Ioanichie Bălan, și care i-a adus sfârșitul, adică trecerea la Domnul, la 22 decembrie 2007: păstrarea verticalității mărturisirii adevărului de credință în fața repetatelor atenționări, presiuni și chiar amenințări din partea celui ce era pe-atunci mitropolitul Moldovei și Bucovinei, actualmente pseudo-patriarhul BOR Daniel Ciobotea, de a renunța la poziția anti-ecumenistă și favorabilă promovării eroilor mărturisitori din închisorile comuniste. Chiar dacă nu a fost pseudo-patriarhul autorul crimei, ci doar cel care, știind bine ce ar fi urmat, a încercat să evite tragicul deznodământ prin înduplecarea Preacuviosului Părinte Mărturisitor către compromis, oare pseudo-patriarhul nu-și dă seama că, tocmai în virtutea calității sale ierarhice, ar fi trebuit să fie el primul care să fi mărturisit adevărul și dreptatea mai înaintea Preacuviosului Părinte Mărturisitor Ioanichie Bălan chiar cu același preț plătit de Preacuviosul Părinte Mărturisitor Ioanichie Bălan, ceea ce i-ar fi adus și lui sfințenia așa cum i-a adus-o Preacuviosului Părinte Mărturisitor? Se pare că nu-și dă seama! Și cu atât mai puțin ne putem aștepta la o asemenea conștientizare din partea actualului pseudo-mitropolit al Moldovei și Bucovinei, Teofan Savu.
    Pentru rugăciunile Sfântului Voievod Mihai Viteazul, ale Preacuviosului Mărturisitor și Metafrast al României Ioanichie Bălan și ale Prea Minunatului Părinte Gheorghe Lazăr care se odihnește la Sfânta Mănăstire Văratec, Dumnezeu să ne întărească și pe noi să răbdăm neclintiți în mărturisirea adevărului și a dreptei credințe până la sfârșit.

Lasă un răspuns

Susținut de Asociația Sfinții Mărturisitori din Închisori – Bucovina.

%d blogeri au apreciat: