SINODUL TÂLHĂRESC

"Sinodul pan-ortodox" din Creta 16-27 iunie 2016

Întâi pomenește, Doamne, toată episcopia ortodocșilor, pe care dăruiește-o sfintelor Tale biserici întreagă, cinstită, sănătoasă, îndelungată în zile și drept învățând cuvântul adevărului Tău

Arhiepiscopia Greciei, Clerici și mireni, Comunicate

COMUNICAT privind Sinaxa de pe 4 aprilie 2017

In discutia pe care am avut ocazia sa o am astazi cu Gheron Sava Lavriotul, membru de marca al miscarii Parintilor Aghioriti pentru apararea Dreptei Credinte in fata eresului ecumenist am inteles faptul ca pe data de 4 Aprilie la Oreokastro, langa Tesalonik va avea loc o Sinaxa Interortodoxa (nu Panortodoxa și nici sinod) la care vor participa mai multi reprezentanti ai mai multor tari, printre care preprezentanti ai Bisericii Ortodoxe din Romania va fi parintele Ciprian Staicu si domnul teolog Mihai-Silviu Chirila, care vor avea un discurs, fiecare de cate 8 minute prin care vor saluta lupta anti-ecumenistă si vor spune care este stadiul in România.
Tema centrala a conferintelor acestei Sinaxe va fi pseudo Sinodul din Creta si măsura întreruperii pomenirii.
Vor participa preoti si laici din Romania, Elvetia, Grecia!
Presedinte de onoare al Sinaxei este parintele profesor Theodoros Zisis. Organizatori ai evenimentului sunt Parintii Aghioriti si asociatia Cretanii Ortodocsi.

A consemnat,
protoprezbiter Matei Vulcanescu
Mitropolia Pireului

  1. Preotul Tudor

    Incapabili da un sinod? Oricum niciun antiecumenist nu avea nevoie de vreun sinod antiecumenist! Sfanta Scriptura, Sfintii Parinti, Rocor-ul, Sinodiconul Duminicii Ortodoxiei, Preotii, Monahii si Mirenii neecumenisti, au dat anatema panerezia ecumenismului deja…

    Dar nu sunt caterisiti (indepartati juridic) slujitorii ecumenisti??? Nici nu ne intereseaza acest aspect, caci nici nu mai este posibil asa ceva intr-o apostazie generala. In ajun de Omenire, Hristos se pregateste sa vina cu caterisirile Vesnice, pe care le-a scris inca din 28 Iunie 2016…

  2. era vorba de un sinod , de dat anateme si cand colo un mare fas .SINT DEZAMAGITA

  3. Antiecumenism

    Nu este niciun fas, este o intrunire de mare folos. Evident nu pentru fanii Nil Dorobantu.

    • Bacosca Antoanela Iustina

      Doamne, ajuta! De acord cu aceasta sinaxa asa cum este formulata cat si cu modul de desfasurare. Este foarte necesara, asa, in forma aceasta. Finalitatea ne intereseaza in mod deosebit: concluzii, demersuri etc.

  4. ban

    Nu-i nimic, poate deveni sinod, daca va intruni conditiile necesare.

  5. Lucian Pop

    În acest caz, nu va avea efectul așteptat. Nu va fi luat in seama de nimeni. Le propun totusi sa nu se fereasca a condamna masoneria, sionismul și islamismul.

  6. Lucian Pop

    Unul ca Nil Dorobanțu ne-ar trebuie acum, un nebun pentru Hristos. Nu-i așa, domnule ,,Antiecumenism”?

  7. . Ce trebuie să vină, vine. Până atunci răgazul e folosit ca tot mai mulți să aibă prilej de a se informa, a constata cine sunt cei ce iau atitudine împotriva ecumenismului dar și cine îl susține mai mult sau mai puțin tacit. Eschivările, negările dar și minimalizările celor din urmă când e vorba de ecumenism dar și graba lor de a eticheta și ataca pe cei ce caută unirea în Hristos îi arată cum sunt de fapt în credința lor. Este timp lăsat pentru ca cei mai mulți să înțeleagă realitatea comuniunii în credință cu episcopul, patriarhul țării și cel ecumenic prin pomenire dar și a acestora cu episcopii catolici prin acceptarea sinodului din Creta. Aceasta dovedește că cei împotriva ecumenismului nu sunt dornici de schismă ci ca ortodocșii să înțeleagă ce se petrece
    .

  8. Antiecumenism

    Este bine ca s-au facut precizarile de mai sus ca cei interesati sa nu isi faca iluzii crezand ca este vreun sinod. Scrie ca nu vor participa episcopi.

    Evlavia la pr Arsenie Boca si Nil Dorobantu care au avut inselari si erezii fiind in totala contradictie cu Sfintii PArinti nu poate ajuta in lupta pentru Hristos. Sfintii Parinti au aratat ca orice mica inselare pe care o avem ne deviaza de la lupta pt Hristos si mantuire. Nu putem avea evlavie si la Sfintii Parinti si la acesti inselati. Aceste inselari i-au determinat pe unii marturisitori sa devieze . Sf Maxim : „orice om se sfinteste prin marturisirea corecta a credintei, cel care are credinta nefalsificata in Hristos ,acela are in el toate harismele dumnezeiesti. Fara credinta nefalsificata nu poate nimeni sa marturiseasca credinta si sa sufere martiriu , nu are harisme si nu se poate mantui.”

    Pr Theodoros Zisis : „doar atat are valoare singurul lucru cu adevarat important : cunosterea dogmelor Bisericii Celei Una si Unice , marturisirea curajoasa a credintei prin care vine si harul dumnezeiesc si lupta cu patimile. Pentru ca daca nu iti cunosti dogmele credintei carui dumnezeu te rogi si te inchini? Iar daca nu marturisesti adevarul atunci nu vine nici Harul fara de care nu poti scapa de patimi. Doar atunci cand Dumnezeu este mrturisit corect vine Harul si ajutorul dumnezeiesc fara de care nu exista mantuire. ”
    Acesti doi preoti de mai sus au avut greseli si erezii vadite, neavand ortodoxia curata.

  9. Lucian Pop

    Antiecumenism

    Poți să dai niște exemple de rătăciri la Arsenie Boca și Nil Dorobanțu?

  10. seren

    Tot in legătură cu NIL Dorobanțu:

    „Să piardă invidia, mai ales tatăl invidiei, care a lăsat la o parte scrierile acestea, chiar și mai mult în intuneric, aruncate într-un colț și de-abia au fost salvate de la pieire, ca să vadă lumina întregii lumi acestea care erau nu numai valoroase, ci și foarte valoroase, ca să nu zic mai prețioase decât însuși cerul.”

    „Prin aceasta lucrare lăuntrică, purcezând pe calea luminii dumnezeiești, este răpit și acesta precum Pavel, nu numai cu mintea și cu celelalte puteri sufletești, dar și cu însăși simțirea lui (în afară de răsuflare) cu o răpire mai presus de fire și totală, în timpul căreia se naște dragostea extatică către Domnul. Și după aceea urcă pe munții veșnici sau se înalță nu cu închipuirea cugetului, ci prin puterea negrăită a Duhului, neștiind „dacă este în trup sau în afara trupului”.
    Și o minune devine privitor al celor mai presus de lume, căci aude cuvinte negrăite, lucru pe care nu poate să-l descopere sau să-l exprime și să-l atingă.”

    „Și-i dă harisma nu numai a vederii lucrurilor deja existente, nici numai harisma deosebirii lucrurilor ci și harisma cea mare, a înainte-vederii, a celor care se vor întâmpla după mult timp. Îi dă chiar harisma vindecării – mai mult decât oricărui sfânt – din belșug și când era în viață și după moarte, când i se atribuie de către Biserică denumirea de Binefăcător.”

    „Dumnezeu împreună cu celelalte harisme îi dăruiește darul să teologhisească cu certitudine și fără greșală, ce este darul cel mai înalt dintre toate și cel mai iubit și cel mai potrivit ca să ducă la iubirea dumnezeiască.”

    „A început să scrie toate câte le-a consemnat nu din dorința personal, nici fără voia dumnezeiască, ci în urma poruncii și descoperirii dumnezeiești.
    Și astfel începe să teologhisească fără rătăcire, deoarece aparținea nu numai Tagmei celor ce se curățesc, ci a acelora deja curățiți, prin curățenia cea mai desăvârșită a minții și a inimii, de vreme ce și mai înainte – avusese descoperiri dumnezeiești care depășesc nemărginit cu cuvântul teologia.”

    „Când mintea, alungând toate patimile casnice, a provocat în suflet nepătimirea, şi întorcându-se cu desăvârşire nu doar spre ea însăşi, ci şi spre celelalte puteri ale sufletului“, atunci, „oferă multe dovezi ale frumuseţii lui Dumnezeu şi trupului cu care este unită, mijlocind între harul dumnezeiesc şi grosimea trupului şi dăruindu-i puterea de a lucra cele imposibile“. Din această lucrare interioară a minţii „provine obişnuinţa cu chip dumnezeiesc şi de negrăit în virtute, desăvârşită imobilitate sau dificilă mobilitate spre răutate, facerile de minuni şi puterea de a vedea şi de a prevedea şi de a vorbi cineva despre toate câte se întâmplă în locurile îndepărtate ca şi cum acestea ar fi în faţa ochilor săi”.

    „A avut o vedenie, în care i s-a dat harisma cuvântului şi a scrierii, după şaptesprezece ani de asceza monahală.”

    „Ce putem să spunem despre zilele noastre, în care oricine doreşte scrie şi editează o sumedenie de cărţi? Pentru creştini nu trebuie să fie aşa. Doar atunci când i s-a dat de sus harisma, atunci trebuie să scrie şi cu adevărat va folosi. Pentru că harisma învăţătorească, ca dar al lui Dumnezeu, urmează că lucrează în cel care a ajuns la unica luminare, la starea de sălaş al harului, având cunoştinţa şi experienţa din Predania Patristică; în cel care s-a curăţat de patimi şi se împărtăşeşte în chip unic şi sensibil cu harul lui Dumnezeu”

    „Într-o noapte, povestea el, în vreme ce rosteam Rugăciunea, am simţit înlăuntrul meu o mare bucurie. Am continuat să rostesc Rugăciunea şi deodată chilia mea s-a umplut de lumină. Era albă, cu o mică nuanţă spre albastru. Inima mea bătea dulce. M-am rugat până când a răsărit soarele. Acea lumină care a rămas în chilia mea până dimineaţa era foarte puternică, mai puternică chiar şi decât lumina soarelui. Acesta îşi pierdea strălucirea în faţa ei.
    Vedeam soarele, iar lumina lui mi se părea palidă, lipsită de strălucire, aşa cum este lumina lunii atunci când este lună plină. Am văzut mult timp acea lumină. După aceea, când ea a dispărut şi harul s-a micşorat, atunci nu am mai simţit nici o mângâiere sau bucurie. Şi deoarece căzusem dintr-o stare mai înaltă în una mai joasă, mă vedeam pe mine ca pe un animal.”

    • nathema

      Porcariile neosamanico-idolatre NU au ce cauta in ortodoxie. Javrele cu epoleti din cazarmile care au ca misiune viata religioasa au vazut ca se cam flatuleaza mizeria neosamanului zian, deci au aruncat pe piata pe idiotul astalalt…

  11. Marius

    aici se vorbeste despre stari duhovnicesti greu de atins. nu oricine ajunge la asemenea nivel…

    • MARIUS

      si de unde stie cineva ca are dreapta credinta neinselata? oare respectarea cu strictete a canoanelor ii ofera lui aceasta certitudine? oare nu prin teofanii si trairi duhovnicesti au avut toti sfintii certitudinea lucrarii Harului? sau nu stiti ca sf. Vasile cel Mare la fiecare liturghie vedea Duhul in chip de porumbel peste Sfintele Taine; si daca Nil si Arsenie sunt inselati, iar tu omule care judeci ai sa temantuiesti si ai sa ai un loc bun in rai, poti oare sa te bucuri ca acestia isi primesc pe drept pedeapsa pentru faptele lor? oare in ce evanghelie scrie sa osandesti oamenii cand mantuitorul spune NU JUDECA CA SA NU FII JUDECAT si IERTATI PE FRATII VOSTRII CA SI TATAL VOSTRU SA VA IERTE PACATELE ! iar daca Nil si Arsenie te smintesc de ce nu respecti scriptura care zice ca daca OCHIUL TAU SAU MANA TA TE SMINTESC SCOATEI DE LA TINE !!! adica ferestete de ei, DAR FARA SA JUDECI ! judeca pacatul dar de pacatos sa-ti fie mila . Oare ce duh se afla in cel ce judecata ??? sau si pe Sf. Siluan Athonitul il considerati inselat cand zice : „Daca nu simti iubire in tine pentru toti oamenii si pentru toata creatia, atunci Duhul lui Dumnezeu nu se afla in tine, iar daca judeci pe fratele atunci un duh rau viaza in tine, iar daca nu te pocaiesti cand vei muri mergi acolo unde se salasluieste duhul care iti insufla gandurile de judecata”.
      Sau poate vrea cineva sa judece si sfantul Ioan apostolul iubirii care zice : CINE ZICE CA IUBESTE PE DUMNEZEU IAR PE FRATELE SAU IL URASTE ACELA SE AMAGASTE PE SINE SI DUHUL LUI DUMNEZEU NU SE AFLA IN EL . Fratilor fiecare vorbeste din Duhul care il stapaneste, si nu uitati RAZBOIUL NEVAZUT CEARCA PE TOTI OAMENII FARA DEOSEBIRE . CERCETATI DUHURILE … Hristos nu v-a acuza la judecata de ce nu a crezut cineva in Nil sau Arsenie, ci va intreba ca pe apostolul Pavel : „MA IUBESTI TU PE MINE”. Oare asa a marturisit Sf Maxim dreapta credinta??? Na-ti citit cand a fost intrebat daca numai tu singur ai sa te mantuiesti ? el a raspuns ca duhul lui Dumnezeu na ma lasa sa judec aceasta, dar EU NU VREAU SA APOSTAZIEZ ! Ce simpla poate fi marturisirea pentru omul plin de Harul lui Dumnezeu : Eu nu vreau sa apostaziez !!!. Marturisesti si apoi induri injuriile si calomniile . . . Simplu .
      Ecumenismul este panerezie, iar fratii preoti sau mireni care il practica cu buna stiinta sunt de plans. Iar cei ce judecata cu duh de rautate sunt si mai de plans. Hristos a spus : EU NU AM VENIT SA JUDEC LUMEA CI SA O MANTUIESC !
      ORTODODOX = DREPT SLAVITOR , iar dreapta slavire nu o poate face decat Duhul Sfant care se roaga in noi cu suspine negraite …(Romani 8;26).
      Si o mica precizare de final : in rugaciunea Tatal nostru suntem invatati sa ne rugam pentru hrana cea nepieritoare, iar painea noastra e SPRE FIINTA , adica spre indumnezeire care nu poate veni decat prin EUHARISTIE care dupa cum zice rugaciunea noi o cerem ASTAZI … Cine are de inteles sa inteleaga, cine are de judecat sa judece . ietati-ma si Dumnezeu sa ne ierte pe toti ca sa putem primi Harul Duhului Sfant fara de care nimeni nu va putea marturisi curat si corect ORTODOXIA .

Lasă un răspuns

Susținut de Asociația Sfinții Mărturisitori din Închisori – Bucovina.

%d blogeri au apreciat: