SINODUL TÂLHĂRESC

"Sinodul pan-ortodox" din Creta 16-27 iunie 2016

Întâi pomenește, Doamne, toată episcopia ortodocșilor, pe care dăruiește-o sfintelor Tale biserici întreagă, cinstită, sănătoasă, îndelungată în zile și drept învățând cuvântul adevărului Tău

Clerici și mireni, Conferinte, Patriarhia Română, Prigoana

SUSȚINEȚI: Campania de strângere de semnături în sprijinul Rezoluției Sinaxei Naționale a clericilor, monahilor și credincioșilor ortodocși nepomenitori

Până la sfârșitul celei de-a doua săptămâni a lunii iulie se va desfășura o campanie națională de strângere de adeziuni la Rezoluția Sinaxei Naționale de la Botoșani a preoților, monahilor și credincioșilor care au întrerupt pomenirea ierarhilor părtași la adunarea din Creta.

Cei ce doresc să semneze această rezoluție vor putea să o facă în felul următor:

  1. Lista de adeziuni se poate descărca din secțiunea de la sfârșitul acestui articol.

  2. Cine dorește să se implice în colectarea de semnături de la mai multe persoane va strânge personal acele semnături, după care va completa declarația pe proprie răspundere de la sfârșitul fiecărui tabel, care atestă că datele și semnăturile colectate sunt reale, iar când va trimite listele pe care le-a completat va adăuga o copie de pe propriul buletin/carte de identitate, pentru ca noi să avem dovada că cel ce a strâns semnăturile este la rândul său real și că datele sale de identitate sunt reale, pentru cazul în care organele judiciare ne-ar putea cere acest lucru. Atenție! Copia de pe actul de identitate o prezintă numai cel ce strânge semnăturile, nu și cei ce le dau. Cei ce le dau, prezintă actul de identitate celui ce le strânge, iar cel ce le strânge scrie personal cu atenție pe listă datele cerute.

  3. Atât cei ce semnează Rezoluția, cât și cei ce culeg semnături trebuie să aibă vârsta mai mare de 18 ani, pentru a avea capacitate de exercițiu deplină.

  4. În completarea datelor de la subsolul tabelului se poate scrie și de către cei ce culeg datele și semnează tabelul la rubrica CNP „Refuz CNP din motive de conștiință”, după indicațiile de la paragrafele 8 și 9.

  5. Cel ce întocmește listele de semnături va avea asupra sa un exemplar din Rezoluție (tipăriți varianta de la sfârșitul articolului), pe care, la cerere, îl va putea pune la dispoziția celor ce doresc să îl citească, pentru a fi informați în legătură cu conținutul acesteia.

  6. Listele colectate se trimit prin poștă la adresa: Asociația Sfinții Mărturisitori din Închisori – Bucovina, Căsuța poștală 1247, Oficiul poștal 3, Suceava, care va și centraliza datele respective. Avem nevoie de liste originale, motiv pentru care nu le putem primi decât prin poștă.

  7. Este de preferat ca pe o listă să se găsească mai multe persoane, să nu fie completată de o singură persoană. Dacă se întâmplă să fie completată doar de o singură persoană, persoana respectivă este rugată să completeze și în tabel și sub tabel, deoarece este în același timp și cel ce dă datele și cel ce le cere, și să atașeze și o copie de pe propriul buletin/carte de identitate.

  8. Cei ce nu doresc să dea CNP-ul, sunt rugați să dea seria și numărul de buletin, iar la CNP să se menționeze de către posesorul actului de identitate: “Refuz CNP din motive de conștiință.

  9. Cei ce au semnat deja rezoluția, neștiind că au opțiunea de a nu folosi CNP, îi rog să adreseze o declarație președintelui Asociației, după modelul „Declaratie stergere CNP” de mai jos, pentru ca CNP-ul să le fie șters din rubrica unde au semnat. Declarația va fi trimisă tot prin poștă la adresa de mai sus.

  10. Când se strâng adeziuni de la monahi sau monahii, se vor colecta datele personale din buletin, iar la nume și prenume se poate adăuga între paranteze dedesubt identitatea monahală (monah X, schimonah Y, monahia Z etc.), dacă monahul sau monahia respectivi doresc ca acestea să fie cunoscute.

  11. Românii din Diaspora vor completa cu datele din actul de identitate sau din pașaport, în cazul în care nu au act de identitate, iar semnăturile se vor trimite tot prin poștă la adresa de mai sus. Vă rugăm să țineți cont de durată mai mare de timp necesară pentru a ajunge în România. 

  12. Nu se admit semnături în numele altor persoane, cel ce dă datele trebuie să fie obligatoriu titularul actului de identitate care le dă.

  13. Cei ce doresc să semneze vor fi întrebați dacă nu au mai semnat Rezoluția o dată, cu prilejul Sinaxei propriu-zise, sau cu alte ocazii. Rezoluția nu poate fi semnată de mai multe ori de aceeași persoană!

  14. Cei ce se implică în această campanie sunt voluntari, îndemnați de propria conștiință, nu sunt trimiși în teritoriu nici de Sinaxa Națională, nici de Asociația Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina, nici de Parohia Schit Orășeni. Din acest motiv, toată răspunderea juridică pentru modul în care colectează datele, pentru veridicitatea acestor date, aparține celor ce le colectează și semnează dedesubtul tabelelor declarația pe proprie răspundere că datele sunt corecte!

  1. Colectarea acestor date se va face numai pe baza liberei conștiințe a fiecărei persoane, care va putea fi informată, comunicându-i-se, la cerere, şi documentația, dar în niciun caz nu se vor crea situații de scandal prin parohii, nu se vor face acțiuni de destabilizare a parohiilor, de intimidare sau de insultare a preoților sau credincioșilor care își pomenesc ierarhii. Cine încalcă această normă de conduită este direct responsabil și nu va putea pretinde că a fost mandatat de Sinaxa Națională să facă acest lucru.

La sfârșitul perioadei de colectare a datelor, toate tabelele cu semnături vor fi xeroxate, Președintele Asociației Sfinții Mărturisitori din închisorilor – Bucovina va scrie pe fiecare copie că este conformă cu originalul și va semna. Semnăturile vor fi trimise Cancelariei Sinodului Sfintei Biserici Ortodoxe Române, împreună cu textul Rezoluției Sinaxei Naționale. Tabelele originale vor fi păstrate la sediul Asociației Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina.

Datele personale colectate vor putea fi văzute doar de către membrii Asociației Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina, de către cei ce le-au colectat și de către membrii Sinodului Sfintei Biserici Ortodoxe Române. Nimeni altcineva nu va avea acces la ele și nu vor fi folosite pentru niciun alt scop.

Tabelele nu se vor publica pe internet sau în alte forme media, urmând a se anunța doar numărul de semnături colectate.

Declaratie stergere CNP   |   Listă de adeziune – tabel    |   Rezolutie_sinaxa_botosani

  1. Vestitorul Ortodoxiei

    De ce trebuie date datele ? Le trebuie cumva apostatilor de la Patriarhie numarul ca sa ne puna cipuri ?

    CNP-ul este primul pas catre cipizarea populatiei !

  2. Pentru Sfintii Parinti cei ce sunt prin credinta in afara Sinoadelor Ecumenice nu se regasesc nici in interiorul hotarelor Bisericii. Dar nu numai deciziile celor sapte Sinoade Ecumenice ci si toate hotararile ce s-au luat de catre Biserica impotriva ereziilor, ce au aparut dupa perioada celor sapte sinoade, sunt hotare care situeaza in afara Bisericii pe cei care nu le respecta. De fapt fara dogme Biserica nu exista, „Sfântul Maxim Mărturisitorul adresându-se monoteliţilor, în legătură cu dogma lor falsă a unei singure voinţe şi a unei singure lucrări în Hristos, spunea : „ce se va arăta făcând Bisericii cel ce se arată suprimând dogmele Sfinţilor, dat fiind că fără de ele nu este cu putinţă însăşi faptul ca să existe o Biserică ? ” 84. Cu alte cuvinte, monoteliţii prin dogma lor falsă atentează la însăşi existenţa Bisericii.”
    Astfel pazirea intacta a invataturii de credinta ortodoxa este principiu esential pentru a fi in Biserica lui Hristos, de aceea ideea ca poti fi in Biserica fara a tine dogmele dreptei credinte inseamna incalcarea acestui principiu.
    Pe acest principiu sunt fundamentate Sinoadele Ecumenice; Sfintii Parinti au aratat hotarele dintre dreapta credinta si erezii, vadindu-i ca fiind in afara Bisericii pe cei care intr-un fel sau altul nesocotesc aceste hotare.
    Ecumenistii sustinand ca ereticii sunt in Biserica ignora hotarele puse de Sfintii Parinti, ceea ce la propriu inseamna relativizarea deosebirii dintre dreapta credinta si erezii, opunandu-se prin aceasta Sinoadele Ecumenice. Iar cei care se opun Sinoadelor Ecumenice, asa cum spunea Sfantul Maxim Marturisitorul, despre adeptii Ekthesis-ului prin Typos-ului, sunt caterisiti: „ prin Ekthesis-ul întocmit în acest oraş de Serghie (638) ca şi prin Typos-ul edictat în continuare aici în anul al 6-lea al indicţiei (în 647-648), acesta a respins cele patru Sfinte Sinoade Ecumenice; şi pentru că pe cele ce le-au dogmatizat prin Ekthesis le-au abrogat prin Typos depunându-se din treaptă (caterisindu-se) pe ei înşişi de tot atâtea ori. Prin urmare, cei osândiţi de ei înşişi şi de către cei din Roma şi caterisiţi, pe lângă aceasta şi de Sinodul care a avut loc aici în anul al 8-lea al indicţiei (Sinodul Lateran, în 649), ce fel de liturghie (μυσταγωγίαν) vor mai săvârşi sau ce fel de Duh se va pogorî asupra celor săvârşite de unii ca aceştia?”. Din referirea Sfantul Maxim la caterisirile prin care au trecut acei rataciti nu inseamna ca este nevoie de mai multe caterisiri pentru ca tainele savarsite de cei caterisiti sa fie invalide, ajunge o singura caterisire.
    Cei care au semnat apostatele documente din Creta, considerandu-i pe eterodocsi ca fiind in Biserica, opunandu-se astfel Sinoadelor Ecumenice, au devenit prin aceasta caterisiti.

    • ban

      Grigore
      Nu e bine ce spui. Daca era bine, atatea sinoade dadeau pana acum vreun canon ca sa zica ,,de acum cine va face erezii este caterisit automat si fara har, nemaitrebuind sinod pt aceasta”, dar nu au dat. Tine-ti inselarile pt matale si pt aia cu ne-harul.

      • guti flo

        ban
        „Nu e bine ce spui, Daca era bine, era ca mine”. Cam asta vrei sa spui!
        Daca ai fi inteles ce spune sf ap Pavel : „De omul eretic, după întâia şi a doua mustrare, depărtează-te,Ştiind că unul ca acesta s-a abătut şi a căzut în păcat, fiind singur de sine osândit”…nu ar mai trebui sa-ti dea cineva mura in gura..ca pacatul (erezia ) te desparte de Dumnezeu …si automat si de har..care vine de la Dumnezeu! Deci daca te desparti de Dumnezeu, te desparti si de har…instant!
        Pe ce limba sa ti se spuna ca sa pricepi??

        • guti flo

          el
          Il las…am zis ca nu-i mai scriu..si tot am facut-o. Dar acum chiar ca nu-i mai raspund.
          Doamne ajuta frate @el !

        • guti flo

          Bogdane
          eram de acord cu tine daca erai capabil sa faci diferenta intre Biserica si un SRL Ciobotea Daniel…..dar asa, trebuie sa intelegi ca ai ajuns la faza in care nu mai meriti niciun fel de atentie.
          Murdarie esti tu!!!………dar daca ma gandesc mai bine, nici macar asta nu esti!

        • Ioana

          aghionoros,
          serpii astia veninosi ca Bogdan trebuie BLOCATI DEFINITIV, ultimele cuvinte din comentariu sunt nioste hule infecte!

          Boggdane,

          Cu ce te deranjeaza niste cuvinte al sfintilor, indracitule!?

          Ce ai tu cu cele scrise de Sfintii Parinti

          Noi trebuie sa ne ingradim de eretici sa fugim ca de ciuma, caci comun iunea cu ei e ura de Dumnezeu si de oameni si hula msi impotrivire Adevarului…

          Iar unii dintre cei cu inima curata au inteles si ca sunt CU DESAVARSIRE LIPSITI DE HARTUL LUI DUMNEZEU, TRADATORII!

          IUDO, DU-TE SI FA CE AI DE ACUT MAI DEGRABA SI LASA-NE PE NOI IN OACE SI PE PARINTII CARE S-AU STRADUIT SA MARTURISEASCA!

    • Sfantul Maxim spunea despre cei care au adoptat Ekthesis-ul, apoi Typos-ul , ca „au respins cele patru Sfinte Sinoade Ecumenice” , ca prin Ekthesis si Typos s-au depus „din treaptă (caterisindu-se) pe ei înşişi de tot atâtea ori”; a nu se intelege ca prin abrogarea Ekthesis-ului prin Typos s-au caterisit, ci pentru ca prin aceste decrete s-au opus Sinoadelor Ecumenice de pana atunci. Ceea ce inseamna ca sunt considerati caterisiti inainte de Sinodul Lateran, fiind apoi caterisiti si de acest sinod.
      O astfel de atitudine a avut Sfantul Vasile cel Mare fata de pnevmatomahi, inainte de condamnarea sinodala a acestora, socotind ca fiind nevalide „Tainele ” savarsite de acestia, iar catre ortodocsii care nu erau dumiriti asupra acelei situatii a spus: „Daca aveti vreo partasire cu mine, cugetati ca mine; dar daca nu primiti sfat decat de la voi insiva, atunci fiecare e stapan pe propriul lui cuget, iar eu sunt strain de acest sange.Daca va scriu aceste lucruri n-o fac pentru ca nu mai cred in voi, ci facandu-va cunoscuta parerea mea vreau sa spulber nehotararea multora, ca nu cumva sa fie atrasi la comuniunea cu ei”.
      La fel a considerat si Sfantul Patapie despre ereticul Nestorie, inainte de a fi condamnat de Sinodul III Ecumenic, afirmand despre acesta ca nu mai este episcop.

      • Ioana

        Cu binecuvantarea unui oarinte nepomenitor VREDNIC (cel care ne-a dat si binecuvantare inca din perioada Triodului pentru rugaciunea speciala), care stie ca antihristii partasi n Creta sau Havana lui Kirill nu mai au har, nici pomenitorii lor, odata ce blasfemia eretica a fosta adoptata de sionodul eretic „ecumenic” sau local:

        ESENTA CANONULUI:

        – ERETICII NU MAI POT SFINTI PE NIMENI pentru ca NU poate a lucra
        lucruri duhovniceşti _____cel ce leapădă pe Sfântul Duh ____de la sine!

        ______SI CINE POATE DA LUCRUL CE INSUSI NU-L ARE?

        „Aţi auzit că antihrist vine, şi acum încă mulţi antihrişti s-au făcut. Drept aceea ştim că vremea de pe urmă este. Dintre noi au ieşit, dar n-au fost dintru noi” (I Ioan: 2,18). Drept aceea şi noi suntem datori a pricepe şi a înţelege, că vrăjmaşii Domnului şi cei ce se numesc antihrişti, nu sunt putincioşi a da darul Domnului. Şi pentru aceasta noi cei ce suntem împreună cu Domnul şi unirea Domnului o ţinem, care după vrednicia Lui ni s-a dat preoţia Lui în Biserică liturghisindu-o, câte împotrivnicii Lui adică vrăşmaşii şi antihriştii le fac, suntem datori a nu le primi şi ale depărta şi a le lepăda, şi ca pe nişte spurcate a le socoti. Şi celor ce
        vin la cunoştinţa adevăratei şi bisericeştii credinţe de la rătăcire şi de la răzvrătire, să le dăm desăvârşit taina dumnezeieştii puteri, şi a unirii, şi a credinţei, şi a adevărului.

        CANONUL SFÂNTULUI LOCANICULUI SINOD A TREIA OARĂ
        ADUNAT ÎN CALCEDON ÎN TIMPUL LUI CIPRIAN TÂLCUIT

        – care demonstreaza definitiv si irevocabil ca ereticii nu au taine, odata ce s-au despartit de Adevar, iar prin sinodul eretic, au iesit din Biserica, pomenitorii lui Danutz inainte de Creta aveau har lucratori, dar odata ce au aderat la eres, acceptand hotararile din Creta sau din Hvana, NU MAI AU HAR, fiind lepadati de la fata lui Dumnezeu!

        CANON
        Iubiţilor fraţi, fiind noi în obştesc sfat am citit scrisorile de la voi trimise, pentru cei păruţi a fi botezaţi de către eretici ori schismatici, venind către soborniceasca Biserică care este una, întru care ne botezăm şi a doua oară ne naştem. Despre care şi suntem încredinţaţi, că şi voi înşivă aceleaşi făcându-le, întărirea soborniceştii Biserici o ţineţi. Însă de vreme ce sunteţi împreună părtaşi ai noştri, şi pentru obşteasca dragoste aţi voit a căuta despre aceasta, nu socoteală proaspătă vă aducem înainte, nici acum lucrată, ci pe cea din vechi cercată cu toată scumpătatea şi sârguinţa, de către cei ce au fost mai înainte de noi, şi de către noi bine ţinută o cuminecăm vouă şi o însoţim. Aceasta şi acum hotărâm care totdeauna cu tărie şi cu statornicie o ţinem, nimeni va putea să se boteze afară din soborniceasca Biserică, unul fiind Botezul, şi în singură soborniceasca Biserică aflându-se. Că scris este: „Pe Mine m-au părăsit pe izvorul de apă vie, şi ş-au săpat loruşi lacuri sfărâmate, car nu pot a ţine apă”(Ieremia: 2,13). Şi iarăşi Sfânta Scriptură, mai înainte vestind zice: „De apă străină depărtaţi-vă, şi din fântână străină să nu beţi” (Pilde: 5; 15,16). Şi se cuvine a se curăţi şi a se sfinţi apa mai întâi de preot, ca să poată cu însuşi Botezul să şteargă păcatele omului celui ce se botează. Şi prin Proorul Iezechiil zice Domnul: „Şi voi stropi pe voi cu apă curată, şi voi curăţi pe voi. Şi voi da vouă inimă nouă, şi Duh nou voi da vouă”(Iezechiil: 36,25). Cum dar poate a curăţi şi a sfinţi apa cel ce însuşi este necurat, şi la care Duh Sfânt nu este?
        zicând Domnul la Numeri: „Şi de toate cele ce se va atinge necuratul, necurate vor fi”(Numeri: 19,22). Cum poate botezând, altuia a da iertarea păcatelor cel ce nu poate păcatele sale a le lepăda afară din Biserică fiind? Ci şi însăşi întrebarea care se face întru Botez este martor al adevărului. Că zicând celui ce se cercetează: „Crezi că viaţă veşnică, şi iertare de păcate iei?” Nu altceva zicem decât că în soborniceasca Biserică poate a se da; iar la eretici unde Biserică nu este, cu neputinţă este a lua iertare păcatelor. Şi pentru aceasta apărătorii ereticilor, sunt datori sau întrebarea a o schimba sau adevărul a-l apăra, de nu cumva le dau lor şi Biserica, însă de nevoie este a se unge cel ce se botează, ca luând hrisma (ungerea cu Sfântul Mir) să se facă părtaş al lui Hristos. A sfinţi dar untdelemn ereticul nu poate, cel ce nici Jertfelnic are, nici Biserică. Nu se poate dar nicidecât a fi hrismă la eretici. Că bine arătat este nouă, că nicidecum se poate la aceia a se sfinţi unt de lemn spre ungere. Că suntem datori a şti şi a nu ne fi necunoscut că este scris: „Untul de lemn al păcătosului să nu ungă capul meu”(Psalm: 140,6). Care lucru cu adevăra şi de demult l-a vestit Duhul cel Sfânt în Psalmi: „Ca nu cumva, abătându-se vreunul, şi din calea cea dreaptă rătăcindu-se, de către ereticii vrăjmaşii lui Hristos să se ungă. Căci cum se va ruga pentru cel ce s-a botezat (cel ce nu este preot) şi ierosilos şi păcătosul?
        Când zice Scriptura, că: „Dumnezeu pe păcătoşi nu-i ascultă, ci de este cineva cinstitor de Dumnezeu şi voia Lui o face, pe acesta îl ascultă” (Ioan: 9,31). Prin Sfânta Biserică înţelegem că se dă lăsarea păcatelor. Şi cine poate a da lucrul ce însuşi nu-l are? Sau cum poate a lucra lucruri duhovniceşti cel ce leapădă pe Sfântul Duh de la sine? Pentru aceasta este dator şi a se reînnoi cel ce vine către Biserică, ca înăuntru prin sfinţi să se sfinţească. Că scris este: „Fiţi sfinţi că Eu sfânt sunt, zice Domnul” (Leviţi: 11,44; 19,2; 20,7). Ca şi cel prins de rătăcire, întru adevăratul şi bisericescul Botez, şi de însăşi rătăcirea aceasta să se dezbrace, care om venind către Dumnezeu şi preot căutând, în rătăcire aflându-se a căzut în ierosilie (fur de cele sfinte). Că trebuie a se cerca botezul ereticilor, ca să binevoiască împreună cu cei botezaţi de dânşii. Că nu poate în parte (adică în osebire) a covârşi. De au putut a boteza, au putut şi Sfânt Duh a da. De nu au putut, că afară fiind Duh Sfânt nu are, nu poate dar pe cel ce vine a boteza. Unul fiind Botezul, şi unul fiind Sfântul Duh, şi una Biserica de la Hristos Domnul nostru (lui Petru Apostolul din început zicând) asupra unirii întemeiată. Şi pentru aceasta cele ce se fac de dânşii mincinoase şi deşarte fiind, toate sunt neprimite. Că nimic poate fi primit şi ales la Dumnezeu din cele ce se fac de aceia, pe care Domnul vrăjmaşi şi împotrivnici ai săi îi zice în Evanghelii. „Cel ce nu este cu Mine, împotriva Mea este, şi cel ce nu adună cu Mine, risipeşte” (Matei: 12,30). Şi fericitul Apostolul Ioan poruncile Domnului păzind, mai înainte a scris în epistolie: „Aţi auzit că antihrist vine, şi acum încă mulţi antihrişti s-au făcut. Drept aceea ştim că vremea de pe urmă este. Dintre noi au ieşit, dar n-au fost dintru noi” (I Ioan: 2,18). Drept aceea şi noi suntem datori a pricepe şi a înţelege, că vrăjmaşii Domnului şi cei ce se numesc antihrişti, nu sunt putincioşi a da darul Domnului. Şi pentru aceasta noi cei ce suntem împreună cu Domnul şi unirea Domnului o ţinem, care după vrednicia Lui ni s-a dat preoţia Lui în Biserică liturghisindu-o, câte împotrivnicii Lui adică vrăşmaşii şi antihriştii le fac, suntem datori a nu le primi şi ale depărta şi a le lepăda, şi ca pe nişte spurcate a le socoti. Şi celor ce vin la cunoştinţa adevăratei şi bisericeştii credinţe de la rătăcire şi de la răzvrătire, să le dăm desăvârşit taina dumnezeieştii puteri, şi a unirii, şi a credinţei, şi a adevărului.

      • Ioana

        „HARISMATICI” SI SUSTINATORI AI LOR, NU NE VETI PUNE PUMNUL IN GURA, HRISTOS SI SLUJITORII SAI LUCREAZA SI TRIMITE LUCRATORI VREDNICI LA SECERISUL SAU! CARE STIU CA ERETICII NU MAI AU HAR, ODATA CE AU FOST IN SINOD ERETIC SI IN CUGET CU EL, IAR PREOTII LUI ARIE SI NESTORIE AU FOST PRIMITI CU ZAPIS CA SE LEAPADA DE TOATA INVATATURA LUI ARIE, SI DUPA ISCALIREA ZAPISULUI, ATUNCI AU PRIMIT HARUL, EXISTA HIROTONIE IN DUH! DUPA CE S-AU LEPADAT DE ERES, AU PRIMIT DUHUL, CARE LUCREAZA DOAR IN ADEVAR!

        banulle, ai grija, prin ce faci il hul;esti pe Hristos si contrazici pe PREOTII VREDNICI PE CARE II AVEM, „BOR”-ISTULE

      • Ioana

        „Dar chiar dacă noi sau un înger din cer v-ar vesti altă Evanghelie decât aceea pe care v-am vestit-o – să fie anatema!” – Galateni 1, 8

        (DACA UN INGER ori vreunul dintre acestia ce vin la voi, ORICE TITLU DE SFINTIT AR AVEA – v-ar vesti alta Evanghelia – SA FIE ANATEMA)

        „Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea.”

        (Matei 7, 23)

    • guti flo

      el
      Sa te auda Dumnezeu!

  3. Este complet ilegal sa se solicite CNP-ul pt o lista de adeziune a carei securitate electronica / fizica nu poate fi garantata de nimeni …. Nici o alta campanie de strangere de semnaturi nu solicita CNP-ul …

    • PS. la fel si adresa exacta ( a carei siguranta electronica nu poate fi garantata). Numele complet, adresa de e-mail si cel mult orasul / satul sunt arhi-suficiente …….

  4. guti flo

    Pacat….ce e mai interesant, nu este dorit si pe celelalte site-uri!
    Nu mi se pare in regula deloc…mai ales ca nu este vb de un limbaj indecent si toti pretindem ca suntem corecti si cautam adevarul.!

    Pe cei care scot pe gura prostii, care mai de care, de te apuca ameteala, le vedem zilnic postarile…iar cand este cineva in masura sa demonstreze ceva….il cenzuram!

    No comment!

  5. Ioana

    https://i0.wp.com/s2.dmcdn.net/HGOx7.jpg

    Tatal nostru
    Care esti in ceruri
    Sfinteasca-se numele Tau
    Vie imparatia Ta
    Faca-se voia Ta
    Precum in cer asa si pre Pamant
    Painea noastra cea de toate zilele
    Da-ne-o noua astazi
    Si ne iarta noua gresalele noastre
    Precum si noi iertam gresitilor nostri
    Si nu ne duce pre noi in ispita
    Ci ne izbaveste de cel rau
    Ca a Ta este imparatia
    Slava si puterea
    In numele Tatalui
    Al Fiului
    Al Sfantului Duh
    Amin.

    „Doamne şi Stăpânul vieţii mele,
    duhul trândăviei, al grijii de multe, al iubirii de stăpânire şi al grăirii în deşert nu mi-l da mie.

    Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi al dragostei, dăruieşte-l mie, robului Tău.

    Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu, că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.

  6. Ioana

    „Fericiţi cei săraci cu duhul, că a lor este împărăţia cerurilor.

    Fericiţi cei ce plâng, că aceia se vor mângâia.

    Fericiţi cei blânzi, că aceia vor moşteni pământul.

    Fericiţi cei ce flămânzesc şi însetează de dreptate, că aceia se vor sătura.

    Fericiţi cei milostivi, că aceia se vor milui.

    Fericiţi cei curaţi cu inima, că aceia vor vedea pe Dumnezeu.

    Fericiţi făcătorii de pace, că aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema.

    Fericiţi cei prigoniţi pentru dreptate, că a lor este împărăţia cerurilor.

    Fericiţi veţi fi voi când vă vor ocărî şi vă vor prigoni şi vor zice tot cuvântul rău împotriva voastră, minţind din pricina Mea.

    Bucuraţi-vă şi vă veseliţi, că plata voastră multă este în ceruri”

  7. aghionoros

    Teohoț aude voci, e foarte grav. Poate-l iarta Dumnezeu, ca nu are discernamant. Iata ce-i mai soptesc arhiconii:

    „Multumiti lui Dumnezeu ca ati iesit la timp din aceasta grupare.”-asa mi-a spus P.Justin.

    Dar poate totusi il vindeca Parintele Justin, ca sa nu-i mai târască numele în înșelările lui.

    • El, Agionoros, pe blogul lui nau întârziat să apară o serie de indivizi ,,comentaci-raspindaci” ce isi fac prezenta pe blogurile aservite gen cuvântul kakadox și spun acolo vrute și nevrute, pai daca a ajuns Teofan ,,făcător de minuni” și că a dat acesta semne de întrebare, ce vreți mai mult de atît?!

  8. SOFIA

    *Sfântul Efrem Sirul:
    „Vai acelora care se întinează cu blasfemiatorii eretici! Vai acelora care batjocoresc Dumnezeieştile Scripturi! Vai de cei care murdăresc sfânta credinţă cu eresuri sau încheie vreo înţelegere cu ereticii!”

  9. Ioana

    44. Puneti in urechile voastre cuvintele acestea: Caci Fiul Omului va fi dat in mainile oamenilor.
    45. Iar ei nu intelegeau cuvantul acesta, caci era ascuns pentru ei ca sa nu-l priceapa si se temeau sa-L intrebe despre acest cuvant.

  10. Ioana

    46. Si a intrat gand in inima lor: Cine dintre ei ar fi mai mare?
    47. Iar Iisus, cunoscand cugetul inimii lor, a luat un copil, l-a pus langa Sine,
    48. Si le-a zis: Oricine va primi pruncul acesta, in numele Meu, pe Mine Ma primeste; iar oricine Ma va primi pe Mine, primeste pe Cel ce M-a trimis pe Mine. Caci cel ce este mai mic intre voi toti, acesta este mare.

  11. Ioana

    49. Iar Ioan, raspunzand, a zis: Invatatorule, am vazut pe unul care, in numele Tau, scoate demoni si l-am oprit, pentru ca nu-Ti urmeaza impreuna cu noi.
    50. Iar Iisus a zis catre el: Nu-l opriti; caci cine nu este impotriva voastra este pentru voi.

  12. Ioana

    51. Si cand s-au implinit zilele inaltarii Sale, El S-a hotarat sa mearga la Ierusalim.
    52. Si a trimis vestitori inaintea Lui. Si ei, mergand, au intrat intr-un sat de samarineni, ca sa faca pregatiri pentru El.
    53. Dar ei nu L-au primit, pentru ca El se indrepta spre Ierusalim.
    54. Si vazand aceasta, ucenicii Iacov si Ioan I-au zis: Doamne, vrei sa zicem sa se coboare foc din cer si sa-i mistuie, cum a facut si Ilie?

  13. Ioana

    55. Iar El, intorcandu-Se, i-a certat si le-a zis: Nu stiti, oare, fiii carui duh sunteti? Caci Fiul Omului n-a venit ca sa piarda sufletele oamenilor, ci ca sa le mantuiasca.

    56. Si s-au dus in alt sat.
    57. Si pe cand mergeau ei pe cale, zis-a unul catre El: Te voi insoti, oriunde Te vei duce.
    58. Si i-a zis Iisus: Vulpile au vizuini si pasarile cerului cuiburi; dar Fiul Omului n-are unde sa-Si plece capul.

    (Luca 9)

  14. DANY

    in momentul in care un pseodoepiscop dupa atatea studii istorice ortodoxe,dupa ce si-au toct neuronii la doctorate studiind ortodoxia,dupa intrunirea din creta au inceput sa gandeasca invers de cum si-au tocit creerii.unde credeti ca duce aceasta stare de lucruri in plan mental?ce suferinta psihica risca acesti oameni dupa atatia ani de studii?
    raspuns:la nivelul mintii umane, cand se intampla,desigur,in perioade mari de timp si in mod obsesiv si repetat,situatie dupa situatie,acele tensiuni mentale care provoaca munca sufleteasca,ce nu sunt altceva decat contrariile, capatand continuitate,duc la schimbari majore in structura psihica a bolnavului.mananca, bea ,doarme,savarseste slujbe religioase,tine predici calitative estetic,conduce mai mult ajutat treburile unei episcopii,dar nu mai este el,cel de dinainte de schimbarile majore survenite in viata Bisericii cu ocazia intrunirii din Creta.s-a schimbat.vorbeste altceva,nu te mai intelegi cu el,devine conspirativ,pare sa fie vesnic intr-o permanenta preocupare de a tot unelti in dreapta si-n stanga,obsesiile ii cresc,in acelasi timp si marile lui nelinisti,care par sa nu i se termine.avem impresia unui personaj bacovian,nestapan pe sine nesigur pe actiuni coerente,vesnic instabil si lamentabil,parca e un personaj atipic care traieste intr-un univers paralel cu viata noastra de acum.trasaturile chizofrenice ale acestor oameni capata contur evident cand se regasesc cu frati de suferinta psihica la ceremoniile ecumeniste,chiar si la cele masonice.
    o persoana care a aderat sau adera inca la aceste doua grupari,sigur sunt persoane cu copilarie nefericita,netraita in toata frumusetea si normalitatea.fie au fost crescuti de un singur parinte,efect care se intinde pana la batranete iar copilul respectiv devine o persoana dizarmonica social,nu se acomodeaza cu nimeni si cu nimic.creste intr-un mediu dezechilibrat psihic(monoparental,de exemplu)asa se dezvolta ca om mare si asa isi traieste viata nefericita.mereu crede ca resursele lui ,adevaratele lui resurse se gasesc in grupari obscure(bande de hoti,masoni ,ecumenisti,yoghini,karate,homosexuali)care-i satisfac viciile in mod gratuit.tipologia acestor indivizi nu realizeaza niciodata ca o persoana cu educatie sanatoasa nu are cum sa dea pe la aceste categorii de grupuri dubioase,pentru ca mecanismul educational care carmuieste viata integra a persoanei considera ca resursele vietii de zi cu zi sunt departe de fenomenele enumerate mai sus.faptul ca vedem pe site conferinte si sinaxe care pentru aceste categorii sus-zise s-ar prezenta ca o fractiune religioasa,arata ca in ortodoxie NU S-A SCHIMBAT NIMIC.ORTODOXIA MERGE PE DRUMUL EI FIRESC,PARALEL CU ECUMENISMUL DIN „”BISERICA „”ECUMENISTA.CREDINCIOSII NOSTRI NU STIU UN LUCRU:CA AU FOST LUNGI PERIOADE DE TIMP ISTORIC IN CARE CLERUL ORTODOX A AVUT DRUM PARALEL CU ACELA PE CARE MERGEAU CREDINCIOSII DE RAND(VORBIM PE LINIA CREDINTEI ORTODOXE)DE ACEEA CEEA CE SE INTAMPLA AZI CU CLERUL CARE ARE DRUMUL LUI PARALEL ECUMENIST NU E O NOUTATE.DEOSEBIREA E CA CLERICII ORTODOCSI DIN TRECUT PROCEDAU IN MOD TACIT,PE CAND CEI DE ACUM SI-AU LEGIFERAT DRUMUL PE CARE-L PARCURG,SUB DENUMIREA DE ECUMENISM,INSTITUINDU-SI DE FAPT O NOUA BISERICA,ACTIUNE CARE VA AVEA CA EFECT VIITOARE MARI NEMULTUMIRI IN RANDUL MAJORITATII CREDINCIOSILOR SI ADEVARATE DEZBINARI IN BISERICA ORTODOXA CARE ARE UN DRUM DESTUL DE BUN.OAMENII STABILI SI DESTUL DE MATURI CA EDUCATIE INDIVIDUALA CRED CA ORTODOXIA VA MERGE FIRESC MAI DEPARTE.NU E CAZUL SA NE TEMEM DE ANUMITE CATEGORII SOCIALE DEFAVORIZATE CARE PAR CA CONDUC BISERICA.SE VOR TRIA SINGURI,FARA DISCUTIE.ORTODOXIA SIGUR VA IESI MAI LUMINOASA DI ACEASTA PARODIE ECUMENISTA SI DOMINATA EXCLUSIV DE SCHIZOFRENIE,NOSOLOGIC,VORBIND,DEOARECE ASPIRATIILE ACESTORA NU SE VOR REALIZA FIIND DE NATURA CLINICA.

  15. Aflăm depe doxoprostia că Teofan șia trimis iar catelandrii la înaintare, evident tot popa Sturzu https://doxologia.ro/puncte-de-vedere/dar-cu-sfantul-apostol-pavel-ce-aveti

  16. valentin

    ăștia de pe site-ul doxologia nu-s ortodocși.

    nu e așa cum vor ei să pară, că cică ei ar fi apostoli și condamnăm pe Sfântul Pavel pt. că lăuda pe ateniei pt. evlavia lor.

    Sfântul Pavel a făcut un gest, a fost o strategie.

    Dar ei fac un sinod eretic și calcă tradiția Bisericii. E o diferență , de fapt nici nu se compară.

    • aghionoros

      Sturzu sustine eronat faptul ca concesiile dogmatice sunt acceptabile din punct de vedere misionar, ori situatia e alta in cazul Sf. Apostol Pavel, care le-a laudat atenienilor spiritul religios si i-a atras spre crestinism, nu le-a laudat inchinarea la idoli.

      • guti flo

        Cam asa a vazut lucrurile si sf Paisie Aghioritul, ca sf ap Pavel… la poporul indian, …cand a spus : ” poporul indian, are un spirit religios!..imaginati-va ce ar fi daca l-ar descoperii pe Dumnezeu cel adevarat, atatea sute de milioane de suflete..cat de ravnitori ar fi?!
        Dar asta nu inseamna ca era de acord cu religia lor..o stim f bine!

Lasă un răspuns

Susținut de Asociația Sfinții Mărturisitori din Închisori – Bucovina.

%d blogeri au apreciat: